Ciao Ragazzi....

Ciao Ragazzi,

ik wil graag van jullie weten als jullie leuk vinden de nieuwe naam van mijn blog "Koken con Passione", in het begin wist ik niet precies welke naam geven aan mijn blog.
Oh en ik ben ook bezig om mijn blog in het engels te vertalen, dan kan iedereen mijn recepten begrijpen :)
Het engels blog heet "Cooking con Passione".
Ik ben benieuwd wat jullie vinden van, dus graag jullie feedback!

1 keer per week vinden jullie een nieuwe recept op mijn blog, check it out ;) 

Ciao en Fijne weekend.....
Francesca




Ciao Ragazzi,

I just want to know if you like the new name I thought for my blog "Koken con Passione", when I started I didn't  know excatly what name to give to my blog.
Oh and I want to let you know that I am starting the english version of my blog so that everybody will understand my recipes :)
The name of the english blog is "Cooking con Passione". I am really courious to know what you think about it, so please give me your feedback.

Once a week you will find a new recipe on my blog, check it out ;)

Ciao and Enjoy your weekend........
Francesca

Reacties