Mijn eerste Blog...

Welkom op mijn blog!!


Ik heet Francesca en ik kom uit Napels in Zuid-Italie en ik heb een passie namelijk KOKEN. 
Ik wil graag mijn passie met jullie delen op deze nieuwe blog. Daarnaast zal ik in de
video’s ook af toe wat Italiaans spreken, handig voor als jullie naar Italie op vakantie gaan.

Ik ben dan wel geen chefkok maar ik heb vroeger wel altijd al heel veel opgelet als mijn moeder aan het koken was…en uiteraard heb ik mijn moeder ook veel geholpen. Mijn moeder is dan ook voor veel van de gerechten die ik maak mijn inspiratie.

Maar het belangrijkste is eigenlijk dat ik het gewoon super leuk vind om te koken. Lekker met een glasje wijn en Italiaanse muziek op de achtergrond…..super relax.

At the end Keep it Simple and Enjoy ;)

Ik hoop dat jullie het lekker en ook leuk vinden. 

Uiteraard ben ik zeer benieuwd naar jullie mening dus ik hoor het graag. 
Ideeën voor gerechten ook welkom.

Ohhhhh en sorry voor mijn nederlandse taal, ik heb toch het excuus dat ik italiaans ben toch??


Reacties